sjukhus hela dagen igår..

ja var ska man börja..
jag och mamma tog bussen till ä-holm för att få besked på vad som skulle hända med min axel, och dom kan inte göra ngt mot de, så får inte vara med på idrotten alls.. :'(
och sen ringer malin som säger att hennes vatten har gått men dom blir hemma ett tag till..
sen åkte vi in med bror för han hade ngt med armen vetefan vad de va.. xd
typ sen va kl 6, då ringer malin och säger att hon börjar på värkar så dom åker in..
jag och mamma fick åka ner till malins lägenhet och passa atlas, så vi sov där till idag..
men iaf så ringer malin typ vid 10 på kvällen och berättar att jag snart ska bli moster och mamma mormor xd hahha så gammal hon är! ;o
sen decka jag och mamma, ringer det igen vid tolv på natten, malin bah, MAMMA JAG HAR FÖTT NU!
så jag och mamma typ hoppa upp ur soffan och typ bah blev skit glada! :D
så nu kanske ni fatta vrf jag inte blogga igår ;p
men ska ner och äta nu, kisses!

btw! lämnar in min älskling på lagning idag, men jag har min gamla mobil och samma nr.


asså är hon inte söt ?! ;o

saga emilia hellberg 2010-11-23 kl 00,11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0