prov ;(

imorgon... &i fysik ;o hur tråkigt är inte det liksom -_-
så det blir bah t att sätta igång att plugga (y)
har varit hemma från skolan idag, hade sjuukt ont i magen i morse :(
men mår bättre nu :)
va ute med madde innan, så roligt vi hade ;D
först gick vi runder lite, sen mötte vi kenny'bästavän
&ngr andra, hahah senare kom vi på att vi skulle köpa kebabrulle, så vi stack och köpte de ;)
gooott va de :D
asså dom måste ha lagt ngt i kebabrullen för jag &madde blev helt konstiga sen ;o
vi skratta ihjäl oss för där kom en man som gick ut med sin hund som hade konstiga saker på öronen, maddes replik
: är det en hund eller en ren ? ;o
&jag bah börja assgarva xD
sen skulle jag &madde cykla t stockholm, men vi bestämmde oss för kiruna ;)
ngn som vill joina ? ;)  hahha nej jag skojja :)
men nu ska jag tvätta bort smink :)
ni får ha det så bra! bloggar mer imorgon.
puussss på er allihopa! ♥



   hih jag och systor! ;$$

Kommentarer
Postat av: maadde

hahaha, är det en ren eller en hund? :D

längtar efter våran kära cykelsemester!

hahahah hooost ;)<3

2010-10-14 @ 20:31:10
URL: http://maaaddde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0