Älska natten

Hejsan bloggen!
Kommer aldrig glömma vad som hände inatt haha, om ni inte har något och göra så kan ni läsa detta ;)

Börja med att moster kom och hämta mig &mamma sen körde vi hem till henne, så börja hon och mamma dricka och dansa och allt! :D Skit kul ;)
Sen typ vid 22.30 kom min kusin som jag inte har träffat på 10 år! :(
Men vi hade verkligen riktigt roligt, han var riktigt rolig :D
Men ja sen typ vid 01.00 stack dom :( Sen decka jag (y)

Nu ikv stack jag och madde ut lite för det har varit helt knas mellan oss.. jag vet inte hur det är nu, men aja man får ta det som de kommer..
Men nu ska jag förbereda mig inför bigbrother! :D
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0