crazy natt!

Okej var ska man börja.. :O
Jag, emelie, mikaela var hemma hos ida först, sen drog jag &emelie och mötte andra folk. Sen stack vi till parken, på vägen dit kom Mange till mig och börja snacka om när han föddes? :O Jag bara jaja.. (y)
Sen när vi hade varit där ett tag, VAD TROR NI HÄNDER DÅ?!
jo snuten kom.. ALLA sprang för livet, och jag blev av med madde, &jag fick slänga ut alla mina cider jag hade kvar! :( Och en tjej som sprang brevid mig blev tagen, så snuten var precis bakom mig :(
Jag fick ringa madde, så vi möttes sen efter ett tag gick vi tillbaka till parken då snuten hade stuckit *som tur va* Sen blev det givetvis slagge.. -_-
Det var nog det jag skulle berätta om, haha gud har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv.. :O
Men nu ska jag fixa mig lite, ska nog träffa madde lite :) Puss!


tänk.. dessa hade vi innan dom j*vla grisarna kom! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0