farmor! <3

Det var meningen att jag skulle göra läxa men jag skrev det här ist:

Det är snart 3 år sen du flög upp till himmlen. Jag kommer ihåg hur allting gick till. Jag och pappa åkte in och hälsade på dig, du bara låg i sängen, du kunde knappt prata eller röra dig. Du försökte prata med pappa men han hörde inte vad du sa. Du räckte fram din hand till mig, jag tog tag i din hand, du sa till mig att jag skulle ta väl hand om mig. Pappa ville att vi skulle åka för han ville inte se dig så. Jag släppte din hand, de var de sista jag fick se av dig. Dagen efter satt jag i bilen med mamma påväg hem från stan. Då ringer min mobil och det är pappa. Han berättade att du hade somnat in. Jag sa bara "jaja". Dom minuterna försvann exakt allting ur mitt huvud. Efter 10 minuter kom mina tårar, jag grät i flera dagar. När jag kollar på foto sen jag var liten minns jag varenda minut tillsammans med dig.  Ibland gråter jag mig till sömns så mycket jag saknar dig! 23/11-08 Du är saknad Farmor! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0